Practiquem operacions combinades

operaciones-combinadas

5 responses to this post.

  1. Posted by Helena C. on 21 septiembre, 2016 at 16:34

    Aquest exercici m’ ha anat molt bé per repassar aquest tema.I he après més a sobre de divertir-me.

    Responder

  2. Posted by Daniel .P . on 23 septiembre, 2016 at 18:46

    A sigut molt facil perque m’agrada las Mates

    Responder

  3. Posted by HectorA. on 24 septiembre, 2016 at 14:51

    M’a semblat un etxercici molt bo per practicar les operacions combinades, perquè les diferentes operacions tenen diferenta prioritat segons el egxemple.

    Responder

  4. Posted by Roger N. on 25 septiembre, 2016 at 7:39

    No m’ha resultat gaire dificil encara que m’a anat be fer una repassadeta .

    Responder

  5. Posted by Marta M. on 2 octubre, 2016 at 16:07

    aquest exercici m’ha agradat molt perque practiques les restes les sumes i las divicions a la vegada i pots practicar una mica de tot.

    Responder

Responder

