La classe de 6è es presenta d’ una manera molt original !

 

21 responses to this post.

  1. Posted by Jarek i la seva mare on 4 octubre, 2016 at 17:41

    Hi a alguns ninots que tenen detalls molt chulis!!! i ens a fet molta graçia lo de m`agrade el fuet del carrefur o la butifara del mercadona.

    Responder

  2. Posted by Noa.C. on 4 octubre, 2016 at 17:53

    Hola!!!!,soc la Noa.C. i la meva Mare,i els videos dels ninots ens a semblat motl creatiu, original i super ben fet.
    ADEU!!!!!!

    Responder

  3. Posted by Helena C. on 4 octubre, 2016 at 17:56

    Hola !
    A casa ens ha agradat molt aquest exercici “d’autoretrat” plàstic; aquests Turistes tenen molt de camp per córrer…

    Mare de l’Helena, Ivet i Helena.

    Responder

  4. Hola sóm la Idoia E. I el Jaume E.I aquesta manualitat amb plastelina ens ha agradad Molt.Endavant amb aquesta creativitat sou uns autentics artistes endevant amb la vostra originalitat Idoia i Jaume.

    Responder

  5. Posted by Anna A. on 4 octubre, 2016 at 18:11

    Hola,la meva familia i jo pensem que aquests vídeos han sigut divertits i els ninots están molt ben fets.

    Responder

  6. Posted by Carla T . on 4 octubre, 2016 at 18:19

    Son la mega mare y yo : Pensem que està molt simpàtic i treballat

    Responder

  7. Posted by HectorA. on 4 octubre, 2016 at 18:19

    La meva mare i jo opinem que és una presentació divertidam i ens agrada perquè es molt original i explica una mica els nostres gustos.

    Responder

  8. Posted by Nuria P. on 4 octubre, 2016 at 18:42

    HOLA.Soc la Nuria i la meva mare Eva.Ens a encantat les presentacions de la nostra clase.

    Responder

  9. Posted by Ruben on 4 octubre, 2016 at 18:46

    Soc el Rubén i la seva mare i aixo es molt chulo ir divertit gracias per publicar aixo 🙂

    Responder

  10. Posted by Daniel .P . on 4 octubre, 2016 at 19:10

    ens em rigut molt i estan molt bè fet

    Responder

  11. Posted by Familia Sarrionandía García on 4 octubre, 2016 at 19:14

    Realmente es molt original. Enes ha agradar moltíssim .
    Però no sabem perquè no surt l’Ainhoa ja que ella anava amo el grup de la primera presentació👌🏻👌🏻👌🏻

    Responder

  12. Posted by noa.o on 4 octubre, 2016 at 19:53

    Hola soc la Noa.O i estic amb la meva mare i ens a agradat molt la presentacio dels ninots

    Responder

  13. Posted by jorge on 4 octubre, 2016 at 19:55

    Hola soc el jorge ham la meva mare.Ens ha semblat molt original aquestes precentacions. Han estat molt realistes i divertides .Ens agessi agradat que tots els anys fessim el mateix.ens a fet molta gracia alguns textos com el de “Mágrada el fuet del carrefour”i moltes mes.En general han fet un bon treball.

    Responder

  14. Posted by Roger N. on 4 octubre, 2016 at 20:15

    Som la família del Roger , ens ha agradat molt molt tots els vídeos perque ens permet coneixer al altres. Tots xulisims cap en especial perque cadascú és únic i tots s’interpreten diferent .

    Responder

  15. Posted by Jonathan on 4 octubre, 2016 at 20:17

    Hola soc el Jonathan i els seus pares ens a agrad molt el vidio per que te diversitats de colors amb molta art i tambe creativitat molta imaginació .

    Responder

  16. Posted by Marta M. on 4 octubre, 2016 at 20:30

    som la marta i la meva mare ens ha agradat molt aquest video i ens sembla una idea molt xula!

    Responder

  17. Posted by Anastasia K. on 4 octubre, 2016 at 20:32

    Soc l’ Anastasia amb el meu pare i el meu germa i diuen que es molt original aquesta idea de presentar-nos!!!!!!!

    Responder

  18. Posted by Naima.F on 4 octubre, 2016 at 21:21

    hola, som la Naima i la meva mare (Raquel) i ens a agradat molt com a quedat tots els videos, especialment ens a agradat la música.

    Responder

  19. Posted by 5diariescolar on 5 octubre, 2016 at 12:44

    Hola ! Sóc el Joan Antoni! Us vull agraïr la vosta participació al bloc!
    Als que encara no ho heu fet, us animo!
    Tema Ainhoa , ja està resolt! ( error tècnic )
    Que tingueu un bon dia!

    Responder

  20. Posted by Roman.a on 5 octubre, 2016 at 18:23

    Hola soc el Roman i la meva mare.els videos son molts originals i alguns comentaris dels personatges son molt divertit

    Responder

  21. Posted by Eva.G on 15 noviembre, 2016 at 7:00

    Que guay m’ha agrada molt

    Responder

Responder

