Mesura

 

 

44 responses to this post.

  1. Posted by carladelcamporojas on 15 abril, 2020 at 10:43

    Responder

  2. Posted by carladelcamporojas on 15 abril, 2020 at 10:55

    Hola Joan Antoni explico a mi manera la mitad la medida es una longitud que mide 2 puntos . La mira se ha sabido repartirse por todo el mundo hasta el día de hoy que lo utilizamos para hacer operaciones matemáticas.

    Malgrat tot no he podido mirar la información pero he conseguido verla por internet te hago una pregunta haremos un examen de esto??? Para saber si tengo que estudiar y adelantarme ☀️☀️

    Responder

  3. Posted by Marisa.G on 15 abril, 2020 at 11:15

    Hola espero que tots i totes estigueu be.
    El joc de la mesura crec que es molt entretingut i pedagogic (osigui que aporta molts coneixements pràctics).
    Marisa.G

    Responder

  4. Posted by santijaramillo 77 on 15 abril, 2020 at 13:06

    Hola me gusto por que esta muy entretenidos los juegos y nos podemos divertir

    Responder

  5. Posted by Ares guglielmino on 15 abril, 2020 at 14:08

    Es la manera de calcular la longitud, peso, o volumen de las cosas.
    espero todos esten bien saludos Ares

    Responder

  6. Posted by Laia.C on 15 abril, 2020 at 15:18

    Hola! Aquest joc de mesura esta molt bé,perque mentres jugues aprens y això o fa divertit.

    Responder

  7. Posted by Eric A on 15 abril, 2020 at 15:22

    Hola
    Els exercicis matemàtics sobre figures geomètriques i quadrícules em sembla una bona forma d, exercitar la ment i els exercicis sobre mesures em semblen bé per practicar aquest tema de forma pràctica.

    Responder

  8. Posted by rnora on 15 abril, 2020 at 16:03

    Hola, espero que tots estigueu bé.
    He fet el link de mesura, l’he trobat fàcil però algunes activitats eren molt lentes. La part que més m’ha agradat ha sigut la dels jocs.
    Mesurar amb pams, peus i metre m’ha ajudat a entendre les correspondències.
    NISARD.CH

    Responder

  9. Hola, espero que tots i totes estigueu bé.
    he fet el link de mesura i m’ha semblat força fàcil, algunes activitats eren una mica lentes. El més divertit, els jocs.
    Mesurar en pams, peus i metre m’ha ajudat a entendre les correspondències de mesura.
    NISARD

    Responder

  10. Posted by Emma on 15 abril, 2020 at 17:07

    Hola, me a gustado mucho hacer la comprensión lectora por el ordenador .

    Responder

  11. Posted by Ian P on 15 abril, 2020 at 18:55

    Hola, me a gustado mucho este juego, ha sido muy divertido.Espero que todos esteis bien

    Responder

  12. Posted by Lucia De Sola Farre on 16 abril, 2020 at 9:31

    Hola soc la Lucia De Sola Farre . Aquets jocs de mesura man semblat molt interessant ja que alguns eren una mica mes dificils em sembla que esta molt be per repasar ja que estem a casa.
    Molts petons
    RESISTIREMOS

    Responder

  13. Posted by Lucia De Sola Farre on 16 abril, 2020 at 10:32

    Hola soy la Lucia De Sola Farre . estos ejercicios de mesura eran muy interesante aunque algunos eran un poco mas difíciles era muy divertido. Ja que no lo podemos hacer en casa lo hacemos online.
    Muchos Besitos
    RESISTIREMOS

    Responder

  14. Posted by Jan on 16 abril, 2020 at 14:48

    Hola sóc el Jan aquesta activitat és molt interessant i entretinguda!!!

    Responder

  15. Posted by Izan.C on 16 abril, 2020 at 15:50

    Hola soc l’ Izan, aquesta sesió m’ ha agradad bastant m ho he passat bé fent els ejercicis.

    Epero que us vagi a tots bé.

    Responder

  16. Posted by Maria Rodríguez on 16 abril, 2020 at 17:48

    M’agradat molt,et pots entretenir i a la mateixa vegada apendre
    Maria.R

    Responder

  17. Posted by maria on 16 abril, 2020 at 17:52

    M’agradat molt el joc de mesura,et pots entretenir i a la mateixa vegada apendre.
    Maria

    Responder

  18. Posted by Joan Orfila on 16 abril, 2020 at 18:37

    Hola soc el Lluís i el que més m’ha agradat ha sigut lo de medir amb pams, però hi havien molts exersis. Mhe entretingut molt.

    Responder

    • Posted by 5diariescolar on 17 abril, 2020 at 8:20

      Hola Lluís! Me n’ alegro que t’hagi agradat la mesura en pams. Recorda que no cal acabar-ho tot en un dia , sinó que pots anar fent. Una abraçada.

      Responder

  19. Posted by Laia Mestre on 17 abril, 2020 at 7:46

    Hola Joan Antoni soc la Laia Mestre . He fet el bloc de mates i es molt divertit ! Ja vaig per l’activitat número 4 .

    Responder

  20. Posted by Júlia D.M on 17 abril, 2020 at 10:18

    Hola, m’ha agradat molt el joc de mesurar i els altres també, crec que és una opurtonitat nova per apendre moltes coses. I és molt divertit.

    Responder

  21. Posted by Laura Fernandez Edo on 17 abril, 2020 at 10:37

    Bon dia soc la Laura,
    La pagina m’ha resultat molt divertida i entretinguda.Te moltes activitats per fer. Els jocs m’han agradat, he estat molta estona jugant per veure si ho aconseguia (ho he aconseguit). La pagina de la maquina es una gran ajuda per fer les activitats del blog per imprimir.
    Una abraçada

    LAURA

    Responder

  22. Posted by Christina Clemente on 17 abril, 2020 at 11:36

    M’agradad molt fer el joc de la mesura

    Responder

  23. Posted by Christina Clemente on 17 abril, 2020 at 11:36

    M’agradad molt fer el joc de la mesura

    Responder

  24. Posted by Melanie Vial on 17 abril, 2020 at 14:30

    Ha sigut facil per repasar i entendre millor i jo he millorat mes en les divisions. Akemi

    Responder

  25. Posted by joan mederos on 18 abril, 2020 at 9:32

    no e pugut entra a lu da la mesura

    Responder

  26. Posted by Roberta Bridda on 19 abril, 2020 at 8:48

    Hola soc la Martina Nogués,
    m’ha agradat aixo de mesura sobre tot el numero 2
    adeu molts petons

    Responder

  27. Posted by Gabriel D. on 19 abril, 2020 at 9:49

    M’ha semblat que a vegades no estava ben explicat pero m’ha Encantat.  El nivell 2, que es tracta de posar cubs i fer formes i  figures, m’ ha encantat I el que més, es el de jocs: el nivell 5. 
    El nivell que més m’ha costat es el nivell: 4, et posa amb un cotxe en mig d’una immensa ciutat i tens que trobar diferents llocs.

    Responder

  28. Posted by Laia Mestre on 20 abril, 2020 at 14:04

    pel matí he acabat i son entretingudes les últimes activitats

    Responder

  29. Posted by Meritxell on 1 May, 2020 at 10:52

    Endavant Laia

    Responder

Deja un comentario